story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
the moment beginn :D
Monday, July 2, 2012 | 10:12 PM | 0 comments

asalammualaikum :D
heihei u allss.hahaha.tetibe je rindu na menconteng dalam blog nie.puihh.aku sedang menghitung hari untuk masok ke alam POLITEKNIK.yess POLITEKNIK,hahaha.kayy.poli je pun kann.tak pandai mcm korang2 nie sume.hahaha.terpesong pulakk cternyerr.actually ak na cter pasaii sorang mamat nie.ececeh.my lovee lettu.skang?hmm.insyallah selamayer.yess."KITA BERKENALAN HANYA DALAM LAMAN MUKA BUKU"tetibe.nie sume strts pasai jomhebh.dok heboh2 kecoh nan kiela.komen2 then dia pongg mcok komen2.hahaha.lorat je kann.then da bncng2 ak g sume.then strt ah tukar2 no tepon sume.hahaha.die membe kiela kayy.membe ex pkwess si kiela tuu.cham :)ex je kayy.bukan skang.harap maklum.hahahha.then da tukar no ta jd pegi lakk.asal ntah.kiela bz kot.ak un mlass.then mcj2 je lahh nan die.gedik2sume.cehhwahh.hahaha.lme lahh jugak kwan nan die.memula pkai kau aku..lme2 pkai lee ak sye.lol.hahah.biasa lahh tu kn.ececeh.then first time ak jumpa die.kat mc.then kitaowng g mp.ouhh myy goshh.kiela ta tau un kayy.ak die je tau.hahaha.jaln2 sume.tnggu die kemain lme g kat mc.hahha.ta aplahh.then da jaln2 sume.balik je rumah.dia nie ad mcm sweet sikit.kita suka.kita suka.hahaha.hari kedua kuar.da petang time tuu.die amek aku kat umah.then g dp.fuihh,dpn2 aku die mntak kaple nan aku.perghh.malu seyhh.aphal lee ta ckp lam msj je kan.time uh un aku da syg kat die.ak diam je..then ak lari.hahha.time uh jugak die buat ak mara.then gadoh lee depan dp tu.sgt2 malu kayy.ak ckp nan die ak na blik nek bas.ta ya antar aku balik sume.then tetibe die mara.dpn mcd auw..die cmpak kunci die kat dpn mcd uh.then die blahh.die mara lettu..aku amek lee kuci uhh.kalau ta amek na balik naek ap kan.hahaha.gimmick je na blek nek bas.sje2 merajuk.time uh lakk ad mamat 2 ekor nie tgok.hahaha.sumpah malu kayy.harap maklum.die uh memng pana sbaran sikit.hahahaha.kne mara.kne tengking da biasa dahh skang.hahaha.then kitaowng un balik lee umah.da baik le katakann.okay.sweet memories tu.time2 da kple.bpe kali ntah ak buat hal.die sbarr je.de ckp die syg ak sbb tu die sbar.tp serielly mcm2 die buat.even kesalahn tu besar un die maraa je.ta pnah sebut pekataan PUTUS kayy.die tuu even duduk jauh dlu lahh tiap2 mnggu dtg umah ak.amek aku bwak g jaln.ntah mne2 lee ktaowng merayap.hahaha.ad stu ae u.ktaowng gdoh gila babi ah.pasal ap ntah.ta ingt.die dtg tamn ak semata2 na ckp stu benda je.then die blahh.cehhwahh.siap na dtg tman ak kann.kau memmng sweet..hahaha.then da lme2 tu die yg pjuk ak balik.hahaha.dalam relayy nie.da bpe kali da ptus nan die.hikhok.hikhok.biasalah bercnta kann.hahaha.ap2 pun kenagn2 ne amt sukar tuk aku lupakan.so aku ingat smpai bile2.sambungannyer akan diupdatess okaii.hahaha.soe lahh ekh kalau cter nie uat ak menyampah.ap2 un.syg kau lebeyhh ahh.muaah siket.kbyee :)