story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
MUHD HARRAZ :)
Sunday, February 19, 2012 | 11:48 AM | 0 comments

.hye peeps ,pasaan aku skng brcmpur baur , hmm.ad sdeyh,ad hepi.ntah lahh,
biasalah khidupan di dunia smntara kan.um.entry nie khas tok seorng jejaka yg aku syg.
tp aku mang ta bley na declare ap2 nan dier.bialahh.ak hope die ley tnggu ak cm clame nieyh dier uat.
amek kaw isma!dlu kaw ye2 tolak,skng . haa!da nsib aku.lgu at blog nieyh ak tujukan tok kaw lahh raz.i love him :(


Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu
Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu

Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu
p/s:apapun yg terjdi aku slalu ad nna kaw :) kter kan kwan .