story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
:hnya mereka:
Saturday, February 18, 2012 | 12:06 AM | 0 comments

peewiit!!!!aummm..bhaha :)
permulaan,intro2..huhu..mlm ni na story sal 4 jejaka yg prnah berthaha di hti .
cewaahh!ayt dier.aumm ='= huhu.
by da way , aku sgt mrindui mreka.sumpah!ta tpu doe..
ntahh lahh , mang pernah brjnji shidup smati , tp da ta da jdoh an .
na uat cmner.jdoh kat tgn tuhan.takan aku na lwan tkdir..
hmm.perasaan syg lam dri aku trhadap mreka masih ad.bhong lahh kalo ta da an .
ag2 at first love aku.pergh!dlu ann ye mang tngkap cintan abeh ah.
stahun lbeh je rlation ktaowng.sdeynyeww.ta pelahh,jdoh da ta da an.
bhong ah an kalo smpai skrng pasaan syg aku at ye ta da.umm :(
sesedey.sharul lakk..teetttttt!ta mau cter.seram nieyh!bhaha..
aku rse rlation yg pernah aku lalui nan rul uh stu ksalahn besar,
aku ta ptotlahh,trime dier dlu.mang stu ksalahn bsar.
na uat cmnew an.hmm.bnda un da jd.sdahlahh kaw isma.nyesal ta sudah..
bhahaha . nan wan :) um..ntah lah . ta tau na bhas ape sudaa..wink,wink..
n last is fazren.omg!dlu he is evriting 4 me.but not now.
aku mang da ta bley na trime ye ag.pntu hti aku mang da terbukak tok ye..
aku un ta tau..kdg2 perasaan rndu at ye ad.tp aku biarkan..
aku ta na die tersiksa lg sbb aku.lbey baek aku lpaskan dier..hmm:(
that's all,noting more larhh . dibwah uh mreka2 :)
*jgn mara curi pic.ta da means pape un . hmm :(