story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
don't judge a book by it's cover lahh weyh ,
Saturday, February 18, 2012 | 7:23 PM | 0 comments

class kaw jahh.mlut kaw mngalahkn mlut ayam tau ta.mcm bontot ayam lahh kaw nye mlut.
sdap kaw mngata mem aku dpan aku.bhaha :) wuteva lahh kan,kalo da bnci uh dok lah diam2.ta paya sbok na kecoh.adoii!semak lahh weyh ==' . bhaha.len kali kalo na pndang org nye luaran kaw boleyh blahh ah weyh.kaw ta knal ye spenuhnyer.da sbuk ckp memcm . wow ! ADVANCE doh.kalah aku yg da knal ye 2 taon nie.huu.tertarik lahh nan pangai kaw nieyh.ley share sket nan ak?
ilmu ap ekh kaw pkai.huh!kaw ckp org tp kaw cndri uat.acane uh?gtau sket.uh lahh.len kali kalo na ckp org beragak sket.ta paya lahh na men ckp je kan.kaw jgn jd PENYIBUK lahh mangkuk!kaw jge uh ha laki kaw.ta paya na semak2 an kpale otk ktaowng,ktaowng nyerr sulahh na uat pe ke,na mati ke,na uat doasa ke.at least kterowng nieyh lbey suci dri kaw bhaai.*perasan jup* :)argh! geram nau aku.pangai kaw nieyh mngalahkan setan tau ark.ei,ingat lahh sket.kaw uh org mlayu.jgnlahh na memalukan kaum cndri..ingat auw !len kali na judge org uh dri dlaman , bkn luaran.kalo kaw ta tau spe ye yg sbenar,ta payah an ckp memcm,huu..terbaeek lah kaw kn,pe bnda smpah yg kaw ckp uh .kaw cndri uat..lg lahh terbaeek mlut kaw . huh !
p/s:aku ta an kco idop kaw , kalo kaw ta kco idop aku lahh weyh,suke hti aku lahh an uat pew un.kaw jge dri kaw,aku jge dri aku..huhu!