story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
::seriusly rindu sgt dekat skolah::
Friday, January 13, 2012 | 8:27 PM | 0 comments

:: giler ta miss skola..memey r miss..
miss yg teramat sgt lorh..tbe2 lak aku terigt sal skola..
mang keje lg penat dri skola..da tbley na dnafikan da.
skang nie..aku g prefer skola dri kejer..
omg!!na skola blek buley ta?*ckgu na msok skola blek buleey ta?*
ok!da diam!aku na ckp..
seriusly aku sgt2 merindui semua knangn at skola...
knangn at ostel yg cm pape nta..
knangn at skola...
haha!miss them so muccchhhh!!!!
if buley putarkan masa niee blek kn seruk!
aku rndu lar na g surau sme2...smayang same2...
na g dining sme2..na dgr teacher nyer sore..even bngit..
ok!ta ksah lar..bngit ta bngit..skang bwu na rndu..dulu tutup tlinga n uat bdoh bler die ckp..
ha!amek kaw!kn da rndu..haha :)
sterusnya..rndu sore ustaz yg selalu nsihatkan kamie smua..
ape yg aku kurang tau sal agme..sudah pun ku ta..mang la ta spenuhnya..tp aku tau lar!
rndu jugak na dgr sore..ckgu norizan at intercom...hehe:)
slalu nsihatkan jgn lari time ujan..lorh2...skang nie da ta dgar da sume uh..haha..
dekat klas lak aku rndu na dgr perkataan #SELAMAT PAGI CIKGU#
hee..t smbung blajar ad lg ta benda uh...hek2..
rndu na tdor dlam klas...rndu na nyanyi lam klas...
semuanyer rnduu!!!!!!!!!!!!ok lar .
entry da pnjang melebey nie...chow la giler::