story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
camping :)
Thursday, June 9, 2011 | 8:20 PM | 0 comments

hei . aku rindu camping lar . ni ngok pic nie . syunok an :)
rindu bai..tme nie b4 start hos kering .haha :)
rase cm na ulang blek jew time nie..
hehe :) na ngok pic ag ta ? ni ngok mie..
ni time na blek :) sdey jew..
 aku ta na blek lar dri cmping uh . tau ta :) . berat sgt2 na tinggal tmpat uh . even sblah nan kandang kambing ktaowang duduk . hehe :) da lar..ktaowang jd neb johan hos basah.tp cm ta puas ati npew bkan ktaowang ygjohan.ah.lantak lar.jnji dpt tempat suda lar kan..haha:)aku rindu cikgu aku lar..na tau sape..tgok lar uh..
rindu sama ckgu lar...haha :) na tgok ckgu ktaowang yg pling grang . ni amek nie..
tadaa..ni cikgu zaki .haha.garng an..tp die klakar..stu je ayt die..na tau pe?
ni..TAHAN MAKI!! haha :)
na nengok g gnbar..ni at bwah nie...

time nie..ktaowang na blakon..malam kebudayaan..tp da jd petang kebudayaan..haha:) ingt an mlam uh da ceramah..upanya na uat event smbut bufday bdak2 blan 4..huhu:) .untung seyh..da karoeke ag..
haha:) . uke lar...cmpai cnie jerk..na berstorry..pape un .aku syg bomba snat2..