story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
belog aku bkan belog kaw !
Saturday, March 19, 2011 | 3:29 PM | 0 comments

assalammualaikum,hye . slamt bjumpa kmbali.aku na epi sket pon ta ley.na sdey uh bley la kot .
ngee :) . Stop it isma ! stop!kaw ta pa ya na pura2 epi ar wei.hmm.
hmm.da ta tau da na ckp cmnew..da lar kaki ngah sket nie..mengong nye moto!hehe :)
awk . npe pkir len pasl sye?tbe2 jup awk serang sye..sumpah sye tekejot!
sume post yg maki uh . is not 4 u . sy ta uat tok awk un.
sye ta tuju tok awk un.ble sy eply text awk.awk ta eply alek text sye..
ntah awk bce o ta text sye uh . ta pe lar wak . dugaan idop kot...
ibu sye ckap kte kne trime pe je ujian yg tuhan bg at kter,,,kte kne sbar...
so..sye hnye sbar jup..even menda nie sgat2 mnyakitkan...sy ta ksah...hmmm.....
sy sdey sgt..idop sye sunyi tnpe awk..sunyi gle2 ar..mlm td...sy cri awk tahu..tp awk manew?
mlam td sye sket pwot lew...hmm...ntah lar...seb bek da beyrod aka fazyra . yag uat aku tersnyum..ye da gak tnye npe aku sdey..aku ta cter un..aku juz ckap name orang yag aku syunk jup..aku rindu mereke...
ntah lar...aku da ta tu na uat pe ag skang..aku hnye mrancang tp tuhan yang menen tukan sumenye...
da lar..ujan nie lebat . lju cm air mat aku sknag..salam...