story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
aku takot!!!
Sunday, March 6, 2011 | 1:45 PM | 0 comments

NURUN NADIA SHAHARUDIN!!
nadia..mane kaw nie?npe kaw jd cmnie nadia?na tau ta npew?
ta ya la cer..ni hal peribadi kamie..
aku benci owang yang uat kaw cmuh sutun!!!
aku benci sangat2...pe msalah die uat kaw cmuh???
aku ta tau da na uat cmnew..
smlam aku bwu pas kua nan nadia,seyra,beyrod,zaf..
kami sume risau..die asyik nangis jer..npe kaw jd cmuh nadia????
aku ta ske kaw cmuh....ta comey..skang nie aku ngah risau..ati aku ta tenteram..
ya allah kaw bglah kekuatn at kawan aku..tuk tempuh sume dugaan nie..
nadia!!!!!!!!!!!!aku sayng kaw tau...
jangan la aut kamie cmnie...
ape da jd dekat mereka nie??????????
 aku doa an kowang bersatu kembali!!!!!!!!!!!!!
nadiaiman 4 eva!!!!
slesai suda tuk kali nie..
da ta da benda na cer...
chow!!!!!!