story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
aisheteru
Tuesday, March 15, 2011 | 6:41 PM | 0 comments

menuggu sesuatu yang sangat menyeramkan bagiku .
saat ku harus besabar menantikan khadiran dirimu..
entah sampai kapan aku harus menunggu..
sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani.
hidup dalam bersendirian..
sepi tanpamu..
kadangku mengigit jari saat kau jauh di sana :)
permisi,saat tiadamu kucuriga..penantian ku takkan sia2..
dan berikan satu jawapan pasti..
ntah sampai kapan aku harus bertahan..
saat kau jauh di sana rasa cemburu..
merasuk ke dalam fikiran ku melayang..
ta tentu arah tanpa dirimu..
apakah sama yang kau rasakan..
walau andai kita terpisah jauh..
dan hati kita selalu regang..
akan ku ucap an padamu......
a...a...aku......
khebatan cinta kita takkan pernah rapuh...
dan aku berdoa spanjang waktu..
akan ku jaga kesetiaan ini...
a...a..ai...aishiteru !!!!!     
huhu :) maaf lar kalu salah....
u want to know sape yang aku sayng ...
ni tgok gmba nie...
 he is mohd fikri... ilove him more than anything .
togheter since 8 november 2009 !!
 
she is my litlle sister..aku syang dier lorh .
togheter since 19 may 2010 !
enough for today . t ite cte ag ..
soe sangat da curi pic . ngee ~
dhaa .