story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
uh . keriangan :)
Tuesday, February 1, 2011 | 7:29 PM | 0 comments

fara nadirah hasyim :)
 to all stalker..entry kali nie na story pasl awek nie..iye.. awekss ini..na story pasl pew?
pasl td lar..huhu :) td aku kua nan die nan soul mates dier skali..cm sengal2 jurp..
td kol 9 lbey aku smpai at mc..cri awek nie..akhirnya jumpa gak..pas uh..g toilet jap..al maklum lew..
pompuan lew ktekan..huhu:)..pas uh ktaowang ster amek bas g mp..sampai mp.cam bosan.g ar jaln at dp lak..aku niat na cri sweater..tawf lew stu dp..ta pat gak cri sweater..pusing2 ag..aku bli suar track jurp..
opa lak li an bju tuk soulmates dier..huhu :) nice lorh..pndai ye plih...tp..ader story d sbalik kgembiraan nie..na pasl spew?ni..pasl si putera at bwah nie...
na tau sapew nie? ni ar soul mates fara nadirah..macho la ;))tp..td aku jumpa dier..muka len na mati ar..
huhu :)  . tp..aku da gram gak tnggu dier nie...ktaowang dtang kol 10..dier datng kol stu..pergh..sian kawan aku tnggu lame auw..kaw nie rul..pew la..ghee..huhu..da sampai..ta tau na g anew lak uh..
gram tul..last2 g karoeke..dier lew nyanyi..sore rock seyh..nyanyi ntah papew jup..ngok da ujan..hehe:) gurau2..sore kaw sdap lar der..same cm fikri..teringat lak aku at dier..sdey2...huhu:)
tp..na uat cmnew..kami da ta shaluan da...huhu :) .huhu...pas uh diowang jaln2..bhagia seyh..syunok aku ngok..ni ha pic diowang.........
 da slsai entry aku kali nie ..
aku doa kn kowang bhagia yurp...
tata :)