story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
ma new lyfe :)
Sunday, January 9, 2011 | 1:38 PM | 0 comments

uh . kebosanan lar der . ni yang tgan gtal na tlis entry nie .
huhu :) kali nie entry aku bout hidup aku at skola . uh . sungguh mendasyatkan .
na nanges . ktaowang pat warden bru . omg . sngat2 lar ketat peraturan kter .
na nanes . ta ley tdo lmbt la . tau ta . menci snat2 :) . 
tp . ta pe lar . lg staun aku na skola . pengorbanan la ktekan . huhu :)
aku ta ksah un cmnew ostel skang nie . jnji aku ley study .
first time aki msok ostel . aku ta ley tdo  teacher g ttup lampu lak ., aku da r tatot .
pd mase yang sme aku rundu at fik . meleleh seyh air mata aku .
huhu :) pas uh . aku agk ok gak ar . tp ati aku still cm ta tenang n ta lega ta tau bout die .
huhu :) . first day at skola lak . cm besh . jumpa nan nurleen . hehe :)
gru class aku ckgu wan . ckgu bm aku . anyway aku tersangat la ske cre ckgu uh mengajar .
ta mengantuk doh . huhu :) . aku bsyukur coz ckgu sn aku still sme cm last year .
huhu :) . tp aku ta ske lar cku ss aku nie . na memara jerk . ta paam . so aku kne la uat2 phm an.that's mean aku kne blajar sndri.ag pon da tkar ckgu . ustazah asiah . agak mantok ye aja.
tp ta pe lar . pengorbanan diperlukan untuk mencapai kejayaan . huk2 . first week skola . omwork kuh sungguh lar blambak . ish . nta pape jerk .
fom 5 la ktekan . huhu :) 
uke lar ckup lar entry aku cmpai cnie . na alek ostel ni . dhaa mr bloggie .