story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
bnda yang menyedihkan :((
Monday, January 31, 2011 | 10:45 AM | 0 comments

ello stalker . aku cdey ar..cuti nie mcm2 yang trjadi..ntah pape jerk..
cti yang pling worse bg aku.da je yang ta kne..wtf!!
huh.b4 cti uh . aku kne nek pjbat nan nurleen..na tau npew??coz aku kantoi men ltter nan nurleen..
alahai..bdoh2 jerk lar..aku juz like senior nan junior je lar..normal ar uh..
yang na ckp aku lesbean npew??otak kampung ar weii..
stakat bg coklat na jd an isu bsar..
ape nie???pkir couple je ekh ley bg coklat???ish.mang gram ar time uh..bajet good2 je ar diowang uh..
ta pasal2 parents aku datang..
argh!!!!!!nek buntu pale otak cmnie..
lpas stu2 ar bnda yang jdi..time cuti lak..fikk lak uat hal..kaw tau ta aku sayng kaw??
hkk..ta sngke ar kaw snggup uat aku cmuh...ntah pape jup ar..dugaan2....
mula2 mang la susah tuk aku lpekan dier..tp ta tau la lme2 t...aku un ta tau pe motif ye uat aku cmuh..
aku da uat salah at die ker??pe ekh slah aku???hmm...
aku kne kuat tuk hadapi cbaran nie...yes!!!be strong isma!!!!!!
mybe da yang lbey bek tok aku..yang aku perlu uat skang ialah....blajar.blajar dan blajar...
uh..jer..uke lar .mlas na membebel ag..
entry ku sudah panjang berjeler..tatatata :))