story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
uhu . malaysia menang .
Thursday, December 30, 2010 | 11:38 AM | 0 comments

uhu . congrates yerk malaysia . menang .
huhu . i love malaysia . even indonesia pat 2 gol . tp malaysia tetap menang gak .
huhu :) smlam aku ngok bola au ta . first time . tetibe lak aku nie minat at bola . huhu .
pape un aku sket ati gak ble ngok indon cm men ksar . alamak ai .
yang paling aku sket ati diowang men laser . nmpak ta ? at khairul fahmi smlam . cam pe jerk .
at lam bola sepak nie aku da minat sorang . tau ta spew ?
dah tentulah gk terhebadd malaysia .KHAIRUL FAHMIE . huhu . i love you lar fahmie .
huhu :) die mang cekap . tp ta tau la cmnew indon ley gol kan . mybe malaysia bg peluang kot .
huhu :) . aku mang da agk dar malaysia menang . huhu . tahniah lar . 
huhu . k lar tata <3

i love malaysia damn much .
khairul fahmie is da best among da best!!!!!