story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
sumpa terkejot !
Friday, December 17, 2010 | 12:21 AM | 0 comments

na tau ta . aku terkejot sbb pew ?
um . aku terkejot sbb aku dgr cer bout kawan skelas kuwh .
td aku twon . nan fik . pas uh aku text nadia tnye at new .
aku ngat an ye twon nan aeman . pas uh ta lak ye twon .
um . pas uh mcj2 nan ye . ttbe ye coh aku tolong tpup an yer .
aku tnye ar npew . pas uh ye ckap ye da probs . aku nagt an ye da probs nan aeman .
rupenyew ye da probs nan fmly . . na tau ta . sian mak ye .
um . ye cter smlam time mak ye lek keje kol 12 malam at tesco . mak ya nye kete kne..
pcah . oh my god ! pas uh beg mak ye kne ragut !
sian at mak ye . mang bdoh ar sape uat uh . bdoh ! uh !
um . nadia . kaw kne kuat uke . jangan sdey . um . aku tau kaw kuat .
hmm . da lar smpai cnie je ak ley cer bout kaw .
anyway aku minx maaf ta pat tpup an kaw .
uke . tata . syunk kaw .