story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
omwork kuwh sungguh blambak :)
Thursday, December 23, 2010 | 5:48 PM | 0 comments

. oh ma god . omwork ku sungguh blambak .
cmnew nie ? skola da nak bkak . ta mungkin aku ley siap an sumenyew skali .
aku nie da lesuntukkan masa . by the way . slah aku gak . uh ar . sape soh ta siap an awl2 .
sape ley tolong aku  nie . folio bm aku ta sudah2 . denda aku ta siap2 . kertas kerja ta slesai2 .
huk2 bdak pmalas mang cm uh .
sape nieyh yang ley tolong aku . tok menyiapkan sume kerja2 kuwh .
oh . nek pangsai kpale otak aku nieyh . 
omwork . oh omwork . npe larh blambak sgt .
kang kalo aku ta wat ad markah exam aku trok nie .
kalo dnda lak ta wat . kne kejau aku ni kang .uh ar . padan larh nan muka aku .
awal2 ta na uat . skang nie bwu na uat .
ta pe . ta pe . aku msti ley siap an ..
yes! isma mesti boley .
haha :) berjuang untowk spm yang bakal menjelang !