story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
epi anivessary yerk !!
Thursday, December 30, 2010 | 11:50 AM | 0 comments

epi annivesary yerk!!!
fakhamyra till da end........
uhu . hello orang di atas . huk2 . arinie aku na cer bout si putera dan si puteri di atas .
na tau ta npew ? sbb arinie annivesary dorang nan bufday si putra di atas..
tahniah yerk korang . da staun . pahit manis . suka duka dapat ditempuhi bersama .
huhu . hope kowang kekal slamenyer yerk. huhu .
uhu . fairuz amira aku knal ye dri fom 0ne ag . huhu . syang kaw la chek..
fakha lak aku knal time kua nan diowang . huhu . die nie pemalu sket . ta bnyak ckp un aku ngok.. huhu . uke lar kowang aku na out nie . tata .
FAKHAMYRAA !
EPI ANNIVESARRY YERK!!!
FAKHARUDDIN!!!
EPI BUFDAY LAR YERK!!!