story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
cdey!cdey!cdey!cdey!cdey!cdey!
Thursday, December 2, 2010 | 12:05 AM | 0 comments

kisah nye mermula begini.....hua2..jap2..nanges dulu..
hua!!!!!!!!!!!!!!!!!!arini stu ari aku ta mcj dier...
 na tau ta pe ati isma berkata??dgr nie..dgr nie..
ati berkata:aku cdey sangt aini..sob..sob...
mane awk nie..ta unline pon..cm owg gler tau ta sy tnggu awk...uweeekk :((
hua2..awk tolong la unline..awk tau ta sy taley lau stu ari saya ta cntct awk..
jgn la uat isma cmne..na nanges tau ta???ta tau da na uat cmner..
dier da mcj aku..tp ta tau cmne na eply...
isma da ta da kdit..ish!!ape la isma nie an...hehe..


<3 deras hati ku berdetak . di langit aku terlihat kamu . terang malam teman kita . dengan angin meniup syu . ku petik gitar akustik ini . dengan harapn dia mendengar . melodi indah yang ku cipta . hanya untuk luahkan rinduku padanya . dan aku terus menyanyi lgu ini hanye untok mu . wa lau berjuta mendengar . lgu ini hanye untuk mu . arah idop kita . tergapar bintang di angkasa .berkelip melukis cinta . tercipta lah lagu kita <3