story
assalammualaikum
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
aku salah ? aku betul ?
Monday, December 20, 2010 | 11:03 PM | 0 comments

um . apa lah na jdi nan kite skang nie . um .
 oh my god ! salah aku kew ? um . kalo mang la slah aku . soe sgt .
ktaowang gado dri ptang td . npew ? um . ta pnah2 jd cmniew .ya allah .
ape da kene nan aku nie . hmm .
ntah ar wei . ttbe jerk ye menghilang time mcj .
where are u sygss ? i really2 mish u . da ta sudi na mcj ag kew ?
aku nie telalu konkong idop kaw kew ? aku just na jd yang terbek n aku mau an yang terbek dri kaw . uh je . aku ta minta pape un . kalo pe yang aku ckp uh salah . soe k .
ta berniat na uat kaw sket ati o tersinggung . hmm .
argh ! skang nie aku yang merana . dri td asyik ngok fon . ta da un mcj .
aku unline . ye pon ngah unline . tp no respon dri ye .
argh ! ape slah aku weiyh ? ha ? bsar sgt kew slah aku ?
haii ! idop ! idop ! yes ! isma kne kuat !
sekian lah ceritera aku . ! chow !